track&trace device met een Quectel BG96
-
Ik heb een vraag over een track&trace device met een Quectel BG96 LTE Cat M1 & Cat NB1 &EGPRS Module.
Hebben jullie daar ervaringen mee? Wordt deze door het T-Mobile NB-IoT netwerk ondersteund?
-
De BG96 heeft een ‘limited certification’ omdat er nog wat issues zijn met de Non-IP Data Delivery feature en No Harm to Network feature. Dat betekent dat hij nu dus wel zou moeten werken op layer 1 (en zodra we straks in staat zijn om UDP passthrough te supporten zal het dus volledig werken).
Die van ons ligt dus nog even in de doos.
-
Dankje voor je snelle antwoord.
Hoelang gaat dat " even" nog duren? Is daar enig zicht op? -
Zodra we UDP passthrough kunnen supporten is ‘even’ voorbij. Op 9 maart delen we onze roadmap online!
-
@afzal_m ik heb overal gezocht op het forum en de website maar kan de roadmap nog niet vinden. Kan je een link ernaar svp delen?
-
@bokse001 said in track&trace device met een Quectel BG96:
@afzal_m ik heb overal gezocht op het forum en de website maar kan de roadmap nog niet vinden. Kan je een link ernaar svp delen?
Helemaal onderaan deze pagina: link
Beetje raar geplaatst inderdaad, ik moest ook even zoeken…
-
@andre-rodenburg Thanks!
-
@afzal_m dus als ik de roadmap goed begrijp: “support CoAP & UDP protocollen” voor de zomer beschikbaar. Dus ook support voor de Quectel BG96?
-
Helemaal correct! Uit mijn hoofd weet ik alleen wel dat de BG96 geen Non-IP ondersteunt. Maar wellicht niet relevant voor jouw use case en needs!