Opbouw van de kosten voor NB-Iot abonementen
-
Hallo Allen,
Ik vroeg me af of er al meer bekend is over de opbouw van de kosten voor NB-IoT abonnementen? Ik kan me voorstellen dat er initiële kosten zijn, maar ik ben vooral benieuwd naar de kosten per jaar/maand. Dient er straks per hoeveelheid berichten betaald te worden zoals dat bij LoRa het geval is of wordt er naar de hoeveelheid data gekeken zoals we dat gewend zijn bij traditionele abonnementen? Dus maakt het uit of ik straks één berichtje van 100 bytes verstuur of 10 berichtjes met 10 bytes?
Met vriendelijke groet,
Mike van Eerd
-
Beste Mike,
T-Mobile heeft een tijd geleden dit nieuwsartikel gepubliceerd: T-Mobile NB - IoT plan
Wat dit voor Nederland betekent durf ik niet te zeggen.
-
@andre-rodenburg said in Opbouw van de kosten voor NB-Iot abonementen:
Beste Mike,
T-Mobile heeft een tijd geleden dit nieuwsartikel gepubliceerd: T-Mobile NB - IoT plan
https://newsroom.t-mobile.com/news-and-blogs/narrowband-iot.htm
@andre-rodenburg said in Opbouw van de kosten voor NB-Iot abonementen:
Beste Mike,
https://newsroom.t-mobile.com/news-and-blogs/narrowband-iot.htm
-
Vanaf 9 maart kun je alles over onze propositie en plannen terugvinden op onze website!
-
@afzal_m Krijgen we op 9 maart ook de volgende vraag beantwoord? Wanneer worden de MVP specificaties voor het NB-IoT netwerk gehaald, zowel qua (minimale) functionaliteit en performance, opdat we ook producten kunnen gaan ontwikkelen die zich overal ter wereld hetzelfde gedragen ?
-
In ieder geval wel omtrent energieconsumptie. Maar ik ben heel benieuwd naar welke functionaliteiten en wat voor performance je precies op zoek bent. Let me know!
-
@afzal_m Deze vraag kan ik alleen in algemene zin beantwoorden. Ik zal er een separate treat voor opzetten zodat ook anderen hun input kunnen geven.