Installfest 12 juli - wat, waar en wanneer?
-
WAT
Zoals eerder aangekondigd organiseren we iedere maand een Installfest voor members van onze Early Access Program waar we in een chille sfeer:- instructies en ondersteuning geven bij het connecten van devices
- samen bepaalde vraagstukken oplossen en nieuwe dingen ontdekken
- nieuwe informatie over ons IoT netwerk delen
Uiteraard zorgen wij voor hapjes, drankjes en allerlei ander vermaak.
WAAR
Chateau Amsterdam
Een heel vette locatie waar werken en fun dezelfde betekenis hebben!WANNEER
Woensdag 12 juli dus. Vanaf 12.30 uur tot 18:00 uur.AANMELDEN
Kan simpelweg hieronder middels een reactie onder deze post. Er is maar een berperkt aantal plekken, dus wees snel.WAT NEEM JE MEE
Laptop, je hardware (compatible met ons netwerk dus, zie hardware topic), het simkaart* dat je van ons hebt gekregen, ingewikkelde vragen voor ons en nieuwe dingen die je hebt ontdekt.Oh ja! Mocht het weer tegen de dertig graden zijn, neem je zwembroek dan ook mee (ja, echt!).
*Als je in Groep 3 bent ingedeeld kun je je ook aanmelden en zorgen we ervoor dat je jouw simkaart voor die tijd hebt.
-
@afzal_m ik kom graag
-
Leuk, staat genoteerd!
-
@afzal_m ik kom aan het begin maar kan helaas kort blijven. Maar dan zijn we in elk geval alvast gestart
-
@lelij006
Leuk dat je erbij bent! Tot snel.
-
De simcard is er maar ik weet niet of de Sodaq HW op tijd gaat komen. Zinvol?
-
@rwarries ik zet je gewoon op de lijst voor 12 juli. Indien nodig kun je mijn hardware even lenen.
-
@afzal_m Ik zal bij zijn
-
Leuk! Ik zie je dan
-
IK kom graag, Afzal.
-
@fzeppenf staat genoteerd!
-
@afzal_m Ik wil er ook graag bij zijn, alleen verwacht ik er pas rond 16:00 te kunnen zijn.
-
Is er nog plek? lijkt me leuk!
-
@afzal_m Dank je. Ik zal erbij zijn!
-
top zie jullie dan ook woensdag!
-
@afzal_m ik neem iemand mee, is dat trouwens ok?
-
Mooi deze animo, voor ons ook een nieuwe ervaring het startpunt zal nu niet voor iedereen hetzelfde zijn. Nemen jullie allemaal eigen hardware, sim kaart en laptops mee?
-
geen probleem!
-
Was een fijne middag!
-
Ja was ontzettend vet! Thanks iedereen voor aanwezigheid, deelname, gezelligheid, kleuteren en delen van kennis!
-
Lekker geregeld Afzal! Vond het weer een inspirerende middag.